Przedstawiamy Wam dzisiaj ważne dla nas zmiany! ?
 
Po 30 latach działania firmy nadszedł czas na odświeżenie naszego logo. Nie ukrywamy, że dotychczasowy projekt bardzo nam się podobał i decyzja jaka zapadła poprzedzona była długimi przygotowaniami. Ostatecznie jednak doszliśmy do wniosku, że nasze logo nie spełnia dobrze swojej roli i nie odzwierciedla tego jak bardzo się od tego czasu rozwinęliśmy.
 
Dzisiejszy wpis nie jest jedynie prezentacją, lecz chcemy Wam wyjaśnić, dlaczego zdecydowaliśmy się na taki krok.
Najprostszą i najkrótszą odpowiedzią na pytanie DLACZEGO zdecydowaliśmy się rozpocząć prace nad nowym znakiem jest spadająca użyteczność naszego logo spowodowana jego złożonością i przestarzałą formą.
 
Pierwsze stworzone logo było na tamte czasy rewolucyjne. Odeszliśmy od popularnych czarno-białych znaków i dodaliśmy sporo koloru. Czcionka dopasowana była do fontu maszynowego ze względu na korzystanie jeszcze z maszyn do pisania podczas tworzenia dokumentów oraz postawiliśmy na proste geometryczne figury. Dodatkowo znak zdawał się mieć efekt głębi i trójwymiarowości ze względu na użycie efektu światłocienia. Drukowany na białym papierze bronił swojej formy i w takim kształcie przetrwał do dziś.
 
Niestety posiadając jedynie pełnokolorową wersję połączoną z cienkimi liniami i brakiem separatorów między poszczególnymi częściami znaku stanowiło to poważne utrudnienie podczas tworzenia treści marketingowych czy innych produktów opatrzonych znakiem firmowym. Drobne literki nie były widoczne. Ręczne zmiany w kolorystyce zlewały tylko wszystko w jedną plamę koloru tworząc tym samym iluzję np. kiści winogron na obręczy, a przecież nie o taką identyfikację marki walczyliśmy przez tyle lat. Sami przyznajcie, że poniższe przykłady idealnie obrazują problemy z jakimi się dotychczas zmagaliśmy.

Jedna wersja kolorystyczna

Zdjęcie 2 z 3

 
Nowa wersja logo nie tylko zyskała na odświeżeniu kolorów i nowoczesnej formie, ale również lepiej odzwierciedla profil naszej działalności za sprawą zmiany obręczy na czarne rury, oraz pokazując historię powstania tych trzech charakterystycznych dla nas kulek.

 

Część tekstowa również przeszła lifting. Usunęliśmy nazwiska, aby maksymalnie uprościć logo, ale zachowując jednocześnie podobny kształt do pierwowzoru. Na zakończenie dopasowaliśmy łagodniejszy font by całość zyskała na nowoczesności i nawiązywała do naszego rozwoju, który w ostatnich latach jest naprawdę mocno odczuwalny.

 

Od końca listopada powoli odkrywamy Wam naszą nową odsłonę za pomocą kalendarzy firmowych. Całkowita zmiana wymaga jeszcze trochę czasu i zakończenia niektórych projektów, ale mamy nadzieję, że od nowego roku będziecie mogli już w każdym możliwym miejscu zobaczyć nas pod nowym znakiem.
 
I nie martwcie się, to nadal my tylko w odświeżonym wydaniu ?

 

Tak jak my jesteśmy gotowi i zdeterminowani na pójście do przodu, tak mamy nadzieję, że i Wy nadal będziecie nam na tej drodze towarzyszyć ?